Våren kom tillbaks

Helgen var bra, snön har nästan smält bort helt. Himlen är blå, utan ett moln och solen skiner varmt. Vi kan se lite påskliljor och krokusar som överlevt.

Linnea blev av med sitt öronont vilket kan summeras kåvepenin och vårdcentralen, hon är medtagen men det känns som hon snartkommer kunna vara sitt vanliga jag. Jag träffade pappa, på fredagen och söndagen, och min bror, Annika m.fl.. det var supertrevligt och mycket god mat. Jag och Nina hjälpte Vikky på söndag eftermiddag att bära kartonger och möbler. En charmig kattunge flyttade in. Jonathan och Nina åkte upp till Nordmaling och jag som hade tänk judo på tisdag och sanda på torsdag får tänka om, för de sötaste kattungarna behöver massa god mat när min arbetsdag är klar, så som de får på morgonen och på kvällen. Jag jobbar måndag, tisdag och torsdag den här veckan.

Jag säger som Arnold, I’ll be back.

Publicerat av

livspartiklar

Jag är Maria, jag älskar livet. Prata gärna med mig! :)

Lämna en kommentar